برای آنانیکه نتوانستند مدافع حرم باشند

لطفا بخوانید?

? برای آنانیکه نتوانستند مدافع حرم باشند! ?? ?خیلی از ماها همیشه وقتی یادی از عاشورا و ماجرای شهادت حسین بن علی علیه السلام و یا ماجرای شهدای دفاع مقدس یا شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه می شود دعا می کنیم: “یا لیتنا کنا معکم". ?حالا که توفیق یار ما نشد و نتوانستیم در کنار رزمندگان جهان اسلام علیه تکفیری ها بایستیم و شرایط کاری، درسی، زندگی و جسمی ما نگذاشت که در کنار مدافعان حرم حضرت زینب علهیا سلام بایستیم، اما جهاد همچنان باقی است. ?قریب 8 هزارنفر از شیعیان فوعه و کفریا که بیشتر آنان را زنان و کودکان و پیرمردان تشکیل می دهند حدود 4 سال در بدترین شرایط در تحریم و محاصره کامل گروه های تکفیری بوده اند. نه غذایی برای خوردن داشته و نه آبی برای نوشیدن! در سرما نه گازی بود و نه بخاری و در گرما نه برقی بود و نه کولر! از شدت گرسنگی گاه کودکان این منطقه مجبور بوده که از علف ها و گیاهان خودرو استفاده کنند! ?حالا که به لطف خداوند متعال و دعاهای امام زمان علیه السلام و تدبیر و صبر #جریان_مقاومت این عزیزان ما از یک زندان خلاصی یافته اند امروز محتاج جهاد ما هستند. اگر نتوانستیم با جان خود جهاد کنیم امروز وقت جهاد با مال است. جهاد با توان کار تشکیلاتی و رسانه ای است. امروز کمک به مردم مظلوم فوعه و کفریا کمتر از دفاع از حرم نیست. ?ما به نمایندگی از آزادگان جهان در کشورهای مختلف جنبشی تشکیل داده ایم به عنوان #جنبش_فراتر_از_مرزها؛ در این جنبش وظیفه خودمان می دانیم حمایت از حقوق کودکان و زنان و مظلومین فوعه و کفریا را.  ♨️از عموم عزیزان و دلسوزان انسانیت درخواست می کنیم که به این جنبش بپیوندند؛ شماره کارت جهت حمایت های نقدی از مردم مظلوم فوعه و کفریا: ?شماره حساب بانک پاسارگاد 208.800.1439789.1 ?شماره شبا : IR250570020880001439789001 ?شماره کارت : 5022.2910.6743.2037 به نام عاطفه پورحکیمی (دبیرجنبش فراتر از مرزها)

♨️ نکته مهم: عزیزانی که می خواهند بصورت حضوری در این جنبش فعالیت کنند و یا از نزدیک کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را اهدا کنند حتماً به ما پیام دهند: ✅ ادمین: @Mm_313 #اطلاع_رسانی_کنید این پیام را دست به دست بچرخانید?? ✅ #جنبش_فراتر_از_مرزها http://eitaa.com/joinchat/3690856460C5c97b280fe

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.