جمـــــــال کعبــــــــه
باعلی از یاعلی یک نقطه کم دارد ولی یاعلی گفتن کجا و باعلی بودن کجا
باعلی از یاعلی یک نقطه کم دارد ولی یاعلی گفتن کجا و باعلی بودن کجا
حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت [عضو]
زمین، گاهواره زندگی انسان و تمام موجوداتِ زنده است،
که با تمام کوه ها، دریاها، درّه ها، جنگل ها، چشمه ها،
رودخانه ها، معادن و منابع گران بهایش،
نشانه ای از نشانه های آفریدگار به شمار می آید که آن را گسترانیده است.
روز دحو الارض روز گسترش زمین روز بسیار مبارکی است
**25 ذیقعده روز دحوالارض مبارک**
مدرسه علمیه زینب کبری س یزد [عضو]
چه زیبا
با سلام خواهر عزیز وبلاگت عالیه قشنگه
به وبلاگ ماهم سر بزنید
و نظرررررر دهیدااااا
رحیمی [عضو]
نه عمامه به سر و نه که ردا در بر داشت
در دلش حال و هوایی ز غم حیدر داشت
نیمه شب تا که به صورت به زمین خورد آقا
با لب غرق به خون زمزمه مادر داشت
شهادت معلم والامقام مكتب جعفري پيشاپيش تسليت باد…
صحیفه [عضو]
سلام طاعات و عبادات شما مقبول حق
با مطالب جدید از این پس به روز خواهم بود … همراه ما باشید
التماس دعا
گمنام [عضو]
وبلاگتون خیلی عالی بود
فقط اینکه رو هرچی می زنیم و واردش میشیم این پیام رو میده که نظر بدید اذیت میکنه
بهتره حداقل طوری تنظیم کنید که فقط دفعه اول این رو نشون بده نه هر دفعه
حمیدرضا کافی آبادی [بازدید کننده]
سلام،
بسیار عالی، سپاس از ارائه پاسخ تون
و از دیدگاه من، یکی از تفاوت انسان با دیگر مخلوقات شاید عشق باشد، معجزه عشق!
و عشق واقعی از دست دادن عقل نیست
که اتمام عاقلی است، یعنی عقل(نماد انسان) به مرحله بلوغ رسیده باشد و تسلیم شود.
و از این منظر میبابی، اسلام (که تسلیم شدن در برابر خدا) دین عاشقان است…..
سایت تون هم خیلی خوشگله…
...جا مانده... [عضو]
سلام
از اینکه با دقت مطلب رو خواندین و نظر دادین ممنونم
حتماً مطلب ویرایش خواهم داد
کلمه عش؛ عشق است که اشتباهاً عش نوشته ام
و سوال دوم؛
حضرت علی علیه السلام در بیان ویژگی های ملائکه میفرماید: «خداوند ملائکه را خلق کرد و آنها را در آسمانها مسکن داد، در آنها سستی نیست، غفلت نیست، معصیت نمیکنند و از همه موجودات به خداوند آگاهتر و از همه به او نزدیکتر و خداترس تر هستند، اطاعتشان از خدا از همه بیشتر است، نه خواب به دیدگان آنها راه مییابد ونه دچار سهو و نسیان میشوند و بدنهایشان سست نمیشود.»( بحار الانوار، جلد 59، ص 175 )
از بیان نورانی حضرت علی علیه السلام ، روشن میشود که گناه نکردن ملائکه به خاطر این است که اساسا میل و کششی در وجودشان به سوی گناه نیست، نه اینکه مجبور به ترک گناه و انجام عبادت باشند. زیرا اجبار در جایی معنا دارد که کسی را وادار نمایند بر خلاف خواسته و میل خود، کاری را انجام دهد یا ترک کند و در ملائکه اینطور نیست.
ممنونم
1397/05/23 @ 05:56:54 ب.ظ